مقدمه

ساختن لباس پیتر پن می‌تواند یک (مخفف Do it yourself خودت انجام بده) سرگرم کننده و مفید باشد، مخصوصا برای کسانی که عاشق داستان کلاسیک پسری هستند که هرگز بزرگ نشده است. در این راهنما، 15 نکته گام به گام در مورد نحوه ایجاد لباس پیتر پن برای خود یا کودک کوچکتان را به شما ارائه می دهیم.

مرحله 1: رنگهای مناسب را انتخاب کنید

اولین قدم در ایجاد لباس پیتر پن، انتخاب رنگ های مناسب است. پیتر پن به پوشیدن تونیک و کلاه سبز معروف است، بنابراین باید پارچه سبز را برای این قطعات انتخاب کنید. بسته به ظاهری که می خواهید به آن برسید، می‌توانید سبز روشن یا سبز تیره را انتخاب کنید.

مرحله 2: Fabric را انتخاب کنید

برای تونیک می‌توانید از پارچه های سبک مانند پنبه یا پلی استر استفاده کنید. برای کلاه می‌توانید از پارچه ضخیم تری مانند نمد یا پشمک استفاده کنید. شما همچنین می‌توانید از پارچه اسپندکس سبز برای تناسب کشش و راحتی استفاده کنید.

مرحله 3: الگوها را برش دهید

برای ایجاد الگوی تونیک می‌توانید از یک الگوی تیشرت ساده استفاده کنید یا با استفاده از یک تکه کاغذ بزرگ و یک مداد مدل خود را بسازید. برای کلاه، می‌توانید از یک الگوی کلاه اصلی استفاده کنید یا الگوی خود را با استفاده از یک صفحه کاغذی به عنوان راهنما ایجاد کنید.

مرحله 4: تونیک را بدوزید

با دوخت کناره ها و شانه های تونیک، با چرخ خیاطی یا با دست شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که یک دهانه کوچک در بالای تونیک قرار دهید تا بتوانید آن را به سمت راست بچرخانید.

مرحله 5: آستین ها را اضافه کنید

در مرحله بعد آستین ها را به تونیک بدوزید و مطمئن شوید که طول آنها با تونیک برابر است. می‌توانید از یک الگو استفاده کنید یا با استفاده از یک تکه کاغذ و یک مداد الگوی خود را ایجاد کنید.

مرحله 6: یقه را اضافه کنید

برای افزودن یقه، قسمت بالای تن پوش را دو بار تا کرده و در جای خود بدوزید. همچنین می‌توانید یک دکمه کوچک یا یک گیره به جلوی یقه اضافه کنید تا یک یقه ایجاد کنید.

مرحله 7: کلاهک را بدوزید

برای ایجاد کلاه، لبه کلاه را با چرخ خیاطی یا با دست به تاج بدوزید. اطمینان حاصل کنید که یک سوراخ کوچک در بالای درپوش بگذارید تا بتوانید آن را به سمت راست بچرخانید.

مرحله 8: گوش ها را اضافه کنید

برای افزودن گوش ها به کلاهک، از یک تکه نمد یا پارچه سبز رنگ استفاده کنید و دو شکل گوش را ببرید. گوش ها را به بالای کلاهک بدوزید و مطمئن شوید که محکم به هم وصل شده اند.

مرحله 9: دم را اضافه کنید

برای ایجاد دم، از یک تکه پارچه سبز استفاده کنید و یک شکل بلند و نازک را ببرید. دم را به پشت تونیک بدوزید و مطمئن شوید که محکم وصل شده است.

مرحله 10: کمربند را اضافه کنید

برای اضافه کردن کمربند، از یک تکه پارچه سبز استفاده کنید و یک شکل بلند و نازک ببرید. کمربند را به کمر تونیک بدوزید و مطمئن شوید که محکم وصل شده است.

مرحله 11: چکمه ها را اضافه کنید

برای اضافه کردن چکمه ها، از یک جفت چکمه سبز استفاده کنید یا با استفاده از پارچه و مقوا سبز رنگ خود را بسازید. شکل چکمه ها را ببرید و با چسب یا تفنگ چسب حرارتی به پاها بچسبانید.

مرحله 12: لوازم جانبی را اضافه کنید

برای تکمیل لباس، لوازم زیر را اضافه کنید: یک شال گردن سبز، یک کلاه سبز و یک شمشیر اسباب بازی. شما همچنین می‌توانید یک کلاه گیس سبز و مقداری رنگ صورت سبز برای تکمیل ظاهر اضافه کنید.

مرحله 13: لباس را به سمت راست بچرخانید

بعد از اینکه تمام قطعات را به هم دوختید، لباس را سمت راست بچرخانید و با اتو روی درزها فشار دهید.

مرحله 14: نکات نهایی را اضافه کنید

برای افزودن آخرین نکات، مقداری رنگ پارچه سبز به لباس اضافه کنید تا ظاهری معتبرتر ایجاد کنید. همچنین می‌توانید مقداری پولک یا زرق و برق به لباس اضافه کنید تا حس جادویی بیشتری به آن ببخشید.

مرحله 15: آن را بپوشانید و از آن لذت ببرید!

در نهایت، لباس را بپوشید و لذت ببرید! می‌توانید از لباس برای لباس پوشیدن و بازی استفاده کنید، یا می‌توانید آن را در یک مهمانی لباس یا رویدادهای خاص دیگر بپوشید.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...